FREDAG & LOV

Allmänt - Kommentarer (2)
2009-10-23 @ 16:42:27

YEEEEEEEEEEES! Ingen skola på 11 dagar, finally!

Har pluggat så hårt nu i flera veckor att jag verkligen längtat!

Just nu sitter jag och försöker få tag på Natta, som inte
svarar på mobilen! Men jaja, hon kommer väl svara snart
tror jag. Och... Ludde mår mycket bättre nu (han har ju varit
sjuk), och har ingen feber idag, så det är ju bra! 

Vi hade SO prov idag i skolan, och eftersom jag läst på så mycket
kunde jag svara på alla frågor, vi fick sätta oss i rum i grupper, 
och så läste vår lärare upp frågorna, så fick vi räcka upp handen
och svara, jag räckte typ upp handen 1000 gånger. Hoppas jag får VG :)
 
Efter skolan stack jag hem, och bakade chokladbollar med Ludvig.

I alla fall, här är lite bilder från i veckan:


|Nytorpsloppet som jag sprang, och fick IG på :S!|


|Bella på Nytorpsloppet|


|Fanny (hemma hos mig)|


|Min halsduk jag håller på med på profilen|


Bilder från idag:

|Steffi :D|


|Max & Steffi såg ut som tvillingar idag ;)! haha|



2 kommentarer
Postat av: Anonym

fan va smal fail på loppet och sen äter chockladbollar HAHAHAHHA!!!!!

2009-10-23 - 16:58:51 |
Postat av: marzia

min tröja också med :)xd

2009-10-23 - 20:19:34 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: