Ludde och Jag

Ludvig - Kommentarer (0)
2009-10-24 @ 19:30:08

Hej :), idag vaknade jag och Natta runt 10, eller hon vaknade
cirka en timme innan, men jag somna om. Sen gick vi upp
och åt frukost, jag gjorde i ordning mig, duschade osv.
Sen åt vi lunch, va lite i källarn osv, mamma, petteri och ludde
åkte iväg till leksaksaffären toysRus för att ludvig önskade det,
nu när han äntligen är frisk. Sen bestämde jag mig för att tona/färga
håret lite blondare, till mig naturliga blonda färg (som jag föddes med )
Så nu har jag valt ut en färg och köpt den, men orkar inte färga ikväll,
så det får bli i morgon i alla fall. Och om det blir fel går färgen ut i alla
fall. Sen testa nån annan, men vi får se :) Hoppas bara på att det inte blir rött XD!

Nu sitter Ludvig här och slår på mig och sjunger så det snart blöder ur öronen :O!
"Det är sååå kuuuul, kuuul-uuuhuuul, att vara fuuuuuul! Neeej ja menar det ee kuul!
Jag är en millitär och du ee en suuuugdeg! Vi dansar och dansar, tjabbatjena hallå!"




Haha! (höj ljudet!)



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: