Söndag

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-10-25 @ 21:02:49

Godkväll!

haha, fyfan!

Aja, idag väckte mamma mig runt 10, jag åt frukost osv. Sen färga
jag håret blondare! Blev ungefär så jag ville ha det, de råttfärgade
underhåret blev blondt, och det är inte olika färg i huvudet och topparna
längre heller, så det är toppen! Sen så ville ju hon ha en dag tillsammans
med mig! Så vi åkte in till stan och jag fick massa nya kläder, en tjocktröja
från Zara, två linnen från gina, och sen tyckte mamma jag skulle köpa
några gråa tights som ser stickade ut, fast jag egentligen ville ha svarta
normala, men aa -.- Hon tyckte inte jag behövde det, vilket jag bevisade att
jag behövde när vi kom hem sen, men i alla fall. Det var riktigt mysigt idag,
och efter allt "shopping" stack vi och såg på bio, det blev The Ugly Truth,
som faktiskt var riktigt bra, så jag rekomenderar den starkt! 

The Ugly Truth trailer (spola fram till 0:33 för trailern)

 
Skitbra!

Dagens outfit btw, bytte tjocktröja senare, innan jag gick ut då, men
i alla fall!

Ha det så bra! / Ebba



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: