tisdag

Music - Kommentarer (0)
2009-10-27 @ 14:04:27

Godmorgon, eller god eftermiddag! Ska jag nog säga,

Vaknade vid 11 av att mamma väckte mig, sen har jag
suttit vid tvn, ätit, och jobbat med NO! Ska fortsätta lite
med NO:n, sen ska jag kanske träffa Bella en stund :)
Får se i så fall vad vi hittar på, är så trött på att sitta här
hemma helt ensam xD Har nån hört föresten att Dessie
ska va på tv ikväll Xd haha, jag ska fanimej kolla HAHA!
Aja, ska ju hem till pappsen senare ikväll också. Saknat
han och Fellegurkan jättemkt :(

Hahah, fyfan va ful <3 Min älskling

Föresten, hitta två jättebra låtar med en svensk tjej som heter
Maia Hiasawa! :) South Again och Summertime:

South Again:


Summertime:



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: