Fri som en fågel!

Video - Kommentarer (0)
2009-10-18 @ 00:49:18

Guuud va kuuul, vet inte om ni vetat om de här länge, men jag
fick i alla fall nyss reda på det här XD, Att en Astrid Lindgren
favorit för mig ska bli musikal! Rasmus på Luffen! :D Verkligen
älskar den filmen, haha! Och dessutom är det med den alltid så
duktiga Benjamin Wahlgren, såg ju Sune musikalen, som typ julklapp
för mig och mina kusiner från moster. Och den var faktiskt riktigt bra.
Så nu ska jag tjata till mig biljetter till den här också! :D


Benjamin Wahlgren som Rasmus & Markolioo "vettefanvahanheter" som Oskar.
Riktigt gulligt framträdande även om de blev lite fel me micken i början XD



!Uppdatering, ca. 1 timme senare xD, den hade visst premiär den 20 sep.
Haha, någon som vet hur länge en musikal går :o!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: