HELLO LÖRDAG

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-10-17 @ 22:33:09
Hej, haft tråkigt idag -.-
Gjort absolut ingenting, vaknade vid 12, åt, suttit vid datorn,
gick faktiskt och la mig och sov en stund till runt 3, tv.. blabla.
Tråkigt liv alltså, har absolut inget att göra på helgerna, orkar
inte heller, skolan = piss. Men, skulle faktiskt träffat Natta idag,
men hon skulle städa eller nått så det gick inte.

Sen imorgon ska jag till mamma, då blir det tidiga mornar och
plugg på kvällen. Buähääh, kan ni gissa varför jag inte gillar att
vara hemma hos mamma? xD Hatar att gå upp tidigt, måste gå
upp halv 7 där och stressa hela morgonen för att sen gå ut i
kylan och gå över en lerig äng xD, för att hinna med bussen.

Aja, imorgon är det söndag och då ska bannemej jag gå ut, och
hitta på något innan mamma. Sen på måndag ska jag följa med
Hannah när hon ska sola solarium, jag kanske gör det med, We´ll see.

Ses senare ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: