today

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-10-30 @ 18:16:47
Godkväll!

Jag och Nathalie vaknade halv 11 idag (eller jag i alla fall), sen gick
jag och duschade, sen gjorde jag iordning mig XD?

Jag och Axel skulle träffas idag, så jag och Natta gick till Globen,
kolla lite i affärer osv. Sen kom han och Natta gick åt ett håll,
och vi åt ett annat, vi stack till mamma och hämtade en kofta
åt mig, men vi råkade bli kvar där hela dagen, haha!

Aja, det var riktigt kul i alla fall :)

Men nu är jag så hungrig att jag ska gå och äta! Ses ♥


1 kommentarer
Postat av: Fanny

Vill du göra nått imorrn? sola kanske, min mobil e död men du kan skriva till mig på min blogg :)

Kanske va me hannah me :) skulle va kul lite innan vi börjar skolan igen XD

2009-10-30 - 19:53:50 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: