Veckan var väl bra

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-10-10 @ 15:26:54
Hej, eftersom att jag inte skrivit så mycket tänkte jag
berätta lite vad som hände i veckan,

Måndag - Var helt normal och tråkig, hade NO prov som gick åt pipan xd
Tisdag - Var typ extra seg hela dagen kände jag, hade matteprov, fick G.
Onsdag - Slutade efter lunch, Natta följde med hem till mig, gick och hade
utvecklingssamtal, gick väl bra antar jag.
Torsdag - Hade sovmorgon, gick till skolan.. Skittrråkig dag helt enkelt.
Fredag - Fick skjuts till skolan så jag kom en halvtimme för tidigt,
Natta följde med mig hem och jag gjorde middag till familjen för första
gången XD, och god efterrätt. Sen sov Natta här.

Idag så har jag bara slappat, och gjort lite SV läslogg nått.
Ska duscha snart antar jag. Ses


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: