Bråoouk

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-09-09 @ 15:51:37
Hej, kom hem från skolan för en stund sen, en vanlig tråkig dag helt enkelt,
Förutom att mitt i Profilen blev Steffi sur bara för att vi inte gjorde som hon
sa, (as usual), och jag tycker det är riktigt omoget, hon har blivit så jävla
bitchig nu, hon kommenterar mitt utseende typ hundra gånger om dagen,
"Haha! Kolla din rumpa! Haha, din tröja ser konstig ut, fniss fniss, Varför
har du håret sådär!"
blablablabla! TRÖTT PÅ DET! Vill hon att vi ska gå omkring
och kommentera felen på hennes utseende varje jävla dag eller? Tror nt det.
Fast en grej har hon kvar ju, att bli sur för att man inte lyder henne, och
följer efter henne, och tycker precis som hon. Då blir hon sur och ser jätte
arg ut typ, å när man frågar vad det är så låter hon sur och säger att det inte
är något, och såklart brukar jag då säga att hon visst är det, man ser det på
henne. Då blir hon förbannad och skyller saker på en. Gud asså!

aja, slutsnackat om henne, nu ska jag nog kolla lite bloggar och bara ta det lungt!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: