SAKNAR GLASÖGONORMEN

Ludvig - Kommentarer (1)
2009-09-26 @ 23:58:34


Såg nyss ett avsnitt av Jon & Kate plus 8.
Och måste börja med att säga att alla är SJUKT söta. Så såg jag den där lilla
Aaden (glasögon), Och på något sätt är han lik Ludvig, (lillebror), Både i
sättet och lite på utseendet. Å i det här avsnittet blev han sjuk och kräktes,
å då såg jag det, exakt samma min som ludvig har i ansiktet när han är sjuk,
samma börjda ögonbryn, nersjunkna ögon, och munnen som ser otroligt
ledsen ut. Såg så hjälplös ut, och det var bara för ett ögonblick
den känslan kom upp, ville bara gå å krama om ungen. Och nu inser jag också
hur otroligt mycket jag saknar Ludvig. Måste träffa honom snart!

Men så såg jag riktig syskonkärlek också , en av hans systrar stod och klappade
honom på huvudet, fixade till hans glasögon, frågade hur han mådde osv.
När han låg sjuk i soffan med en balja. (Som tur va filma de inte när han spydde),
Och jag tyckte det var så gulligt :)

Haha, ni kanske tkr det är konstigt att jag skriver de här, men,
vill ta igen några inlägg för idag.


gud va jag saknar dig plutten <3



1 kommentarer
Postat av: Emil

Sötnos <3 vad heter han på faceb00k? ;P BTW <333333333333333333333 EST XD

2009-09-27 - 13:37:25 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: