idag

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-09-26 @ 22:20:33

jätteförltå för dålig uppdatering, men jag har bara inte tänkt
på det, Natta sov här från igår till idag, sov bara 5 timmar
inatt, gick och la oss 5 och jag vaknade i alla fall till 10, sen
vaknade jag av Natta. Sen satt vi och slappa hemma till typ 4 eller något.
Så vi gick och köpte två stycker energidrycker, som är dubbelt så
stora än Red Bull (största storleken), Jag har fortfarande halva kvar,
och bara för att vi fick en sån stor kick av det gick vi ut i skogen
där vi hittade en jätteluden fjärilslarv, den svar orange och svart
och såg faktiskt jättefarlig ut xD, Och man kunde bara ta i den på
ryggen, för annars satte den typ taggar i huden som kliade jättemkt.
Sen släppte vi den och gick vidare, vi hade bestämt oss för att klättra
upp för hela hammarbybacken, tyvärr kom vi på den brantaste delen så vi fick
verkligen kämpa för att inte ramla ner. Äntligen när vi kom upp var vi
helt utmattade, men efter en stund av vila gick vi till "liftens maskineri" eller
hur man nu ska förklara det xD, det fanns i alla fall en stege och Natta
klättrade upp hela vägen, fick svindel och blev helt panikslagen xD
Jag klättrade också upp med inte lika långt. Sen gick vi ner igen och
köpte pizza till pappa som väntade här hemma, egentligen skulle hon
sovit här inatt igen, men jag orkade bara inte, är så fruktansvärt trött.

Förlåt men nu kommer jag bomba er med bilder :)


|Fjärilslarven|


|Jag och Natta|


|Natta på berget vi satt vid|


|Utsikt från Hammarbybacken|


|På liftgrejen, högst upp på den vänstra stod Natta, och de blåste som fan|


|Jag på Hammarbybacken :)|


|Hahah, vi blåser bort!|



|Haha, ursäkta mig för att jag blev energifull då :o|


|Video från Hammarby backen|


|När vi är påväg ner, ursäkta mitt beteende :S "Jag har druckit såen häer" xD

KOMMENTERA MER!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: