Godnatt allihopa.

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-09-22 @ 23:30:06
Nu är jag riktigt förvirrad, haha xD, nån "Emil" skrev en kommentar
om inlägger under, jag skrev att jag tyckte min mamma va
lyckos att hon fick göra brösten mindre, och att jag är avundsjuk.
Så skriver han "Du har ju inga, så varför är du avundsjuk", och
nu skrattar jag nästan så mycket att jag dör xD De som känner
mig förstår nog, den där Emil, har inte kollat noga på bilder eller
i verkligheten om han nu skriver så, inte för att jag skryter om
mina, för det gör jag verkligen inte! MEN, jag kan i alla fall säga
att jag inte är platt. xD Kul humor snubben.

Aja! Tillbaka till verkligheten, eller nått.
Var ute tidigare ikväll med Natta, kände att jag behövde
lite frisk luft så det var skönt, sen har jag legat här och
tittat på "Systrar i jeans" som faktiskt är rätt bra,
men nu ska jag sova för jag är sååå trött :P <3

Godnatt alla, sov sött.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: