Orättvisa föräldrar

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-09-28 @ 13:53:15
Hej.. Hemma idag, även om jag inte riktigt planerade det så.
Pappa kom in och väckte mig i morse, och då sa jag när jag
somnade, (runt 5), Men jag tänkte ändå gå upp, som vanligt
bara blunda typ 10 min till xD, eller nått. Men så vakna jag
runt 11-12. Och ingen var hemma, jahapp. Ni anar inte hur
svårt det är att inte kunna gå på andra foten, eller, jag kan
gå på den om jag sätter ner den riktigt långsamt och i en
ända vinkel. Men nu gick jag på toa, så börjar Ingalill skrika
på mig som vanligt.

Ingalill - Din lärare ringde och undra var du är
Jag - Jaha?
Ingalill - Och hon är inte så jävla glad ska du veta
Jag - Och? :S
Ingalill - Men det är ju lungt, du kan ju bara skita i att gå till skolan
Jag - Jag kan knappt gå!
Ingalill - PFFF! Fjant!
Jag - Och vad fan vet du om det!?
Ingalill - Jag vet  mycket ska du veta!
Jag - Jävla hora *smäll i dörren*

Kanske inte borde snacka så me henne, men jag blir jävligt förbannad
När hon tror att hon vet allt, hon vet inte alls hur jag känner mig? Eller
hur ont det gör när jag sätter ner foten, det är som en ilning upp genom
Hela benet och det känns som att jag blir förlamad, när jag rör foten i
över huvud taget! Och hon står och säger att det är fjant! Gå å dö i ett hål.

Och igår, när jag kom hem efter 2 timmars kämpande för att komma ner från
hammarbybacken, så är pappa sur för att jag inte städat rummet, jag fick sitta
där med en ispåse på foten och jag grät för att det gjorde så ont. Och han bryr
sig om mitt rum, och tar min dator, och är jättesur för att den låg på sängen,
"Den kunde ramlat  ner och gått sönder!", Eller nått sånt, ville bara skrika:
URSÄKTA! MEN JAG HAR GÅTT SÖNDER! Han bryr sig mer om den där datorn
än om mig. Är iaf skitsur just nu, ska nog bara gå och försöka sova mer, är trött
som fan.


1 kommentarer
Postat av: Natta

fett taskigt jue :( du har ju fan as ont!

2009-09-28 - 14:46:11 | URL: http://ifyouseekme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: