Rakt ner i håret

Allmänt - Kommentarer (1)
2009-09-19 @ 18:51:08

Asså! Det mest äckliga, hemska, avskyvärda har nyss hänt mig!

Fick fiskleverolja i håret! :S!!!! Skulle plattar håret (har duschat),
så känner jag plötsligt ett stänk och så börjar de lukta som fan,
Och då är det en sån där omega3 piller grej, som på nått sätt
fastnat i platttången, och när jag ska sätta ihop den så splash!
Ner i min lugg, fick panik och sprang in och duscha håret igen xD
Men de luktar fortfarande skit, å herregud, fyfan :S


Fräshis att få en sån här i håret *spyr*



1 kommentarer
Postat av: Tilda

usch. förut var jag tvungen att äta dom typ 3 gånger per dag >_< så äckligt..

2009-09-20 - 00:01:51 | URL: http://ttapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: