Stukad fot..

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-09-27 @ 19:30:05
Hej, dagen har varit sjukt jobbig, orkar inte ens skriva ner allt,
Kan sammanfatta allt, Bella och Natta ställde sig utanför mitt
fönster runt 1 idag, precis när jag gjorde läxan, men jag följde
med iaf. Stack till hammarbybacken och klättrade upp som igår,
stukade foten.. Tog typ 2 timmar att komma hem, och vi behövde
ringa min låssaspappa som fick komma och hämta mig. Aja,
har fortfarande sjukt ont i foten och kan inte ens stödja på den,
som ni kanske förutspått så kommer jag säkert inte kunna springa
loppet imorgon, men kommer nog iaf, får nog åka till dalens på vägen
och låna kryckor eller nått, vilket är sjukt pinsamt att gå omkring med.

Om ni vill läsa allt i detalj haha, spana in Bellas blogg.

Lägger in bilder i nästa inlägg.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: