sweet dreams

Allmänt - Kommentarer (0)
2009-09-04 @ 01:26:03
Hej, ska sova nu, och klockan är halv 2!
Men det är bara för att jag har suttit uppe
och jobbat röven ur mig för att få en video
klar, tyvärr blev den inte det. Den är till
Steffi och de, eftersom att jag är så dålig
på att säga förlåt IRL så får de bli såhär,
kan uttrycka mina känslor that way...
Men tyvärr! känner jag mig värre idag,
(berättade inte det, men igår när Natta
var här fick jag bara mer och mer ont i
halsen, trodde det var halsbränna eller
något, och vi kollade i halsen, som var
röd och uppsvullen, och idag har jag
knarkat halstabletter. Men jag har
inte blivit bättre! :(
Mår sämst och jag vågar inte säga till
pappa att jag vill vara hemma imorgon
om jag fortfarandre mår lika pissigt..
Aja, vi hörs. Sov sött alla.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: