VÄNNER SUGER

Allmänt - Kommentarer (5)
2009-09-03 @ 15:43:13


Är så sjukt irriterad just nu att det inte finns ord för det, allt är så sjukt jobbigt!
- Ja jag blev ovän med, Fanny, Bella och Stephanie idag.
- P.G.A något sjukt löjligt.
- Och JA, det är de som är omogna.


De har lite problem med att jag hänger med Natta ibland :S
Men allt verkade vara rätt lungt idag i alla fall.. ? Aja..
..Vi satt i matsalen och vi alla skämtade om Hannahs pojkvän lite,
vi menade ju såklart inte att vara elaka på riktigt. Och sen antar
jag att jag/någon gick för långt med ett skämt, att Hannah blev
ledsen, vi fick ju såklart skuldkänslor, och gick och skulle trösta.
Men alla lämnade stolarna efter sig så jag och Bella tog upp dem,
medan de andra sprang ut, och när vi kommit ut ur matsalen kom
Fanny och Steffi fram till mig och Bella och sa att vi skulle gå och
trösta, och att Nathalie behövde stanna där inne, så vi stack ut
och Natta stanna, sedan skrek alla att vi skulle springa till Hannah
som satt i klätterställningen, men jag har ju min "skadade" tå,
och det gör ont när jag springer. Så jag sa att jag inte orkade springa
och kom lite efter. Då jag hörde Fanny ropa:
- Men gå tillbaka till din Natta istället, skit i Hannah då! Sen sprang
hon vidare, och jag stannade av chock och fattade inte riktigt att
Fanny, den snälla och roliga fanny, hade sagt så? Fick en klump i
halsen och kände mig riktigt "förudmjukad", trodde de verkligen att
jag inte bryr mig? Tyckte de att det var mitt fel? Blev så arg och
ledsen att jag vände mig och och stack därifrån, gick förbi Natta,
gick förbi allt, och gick till Tuben, typ 5 minuter senare kom Natta
dit och satte sig och snackade med Anas, sen sa hon att vi började
så det va bara att gå. På sv/eng så skickade de massa taskiga sms
såsom "Bra vän att du skiter i Hannah / Steffi,fanny o bella"
"Så jävla dåligt gjort av dig. Du har känt Natta i några månader
och Hannah i några år. Och då väljer du Natta / alla",
och jag
fick verkligen en chock? Vad tror de? Så jag skrev varför jag
stack och då sa de bara att jag inte skulle skylla på Fanny?
ursäkta! Och "palla att du inte ska svara" bara för att jag inte svarade
på typ 3 minuter, snälla jag satt ju på lektion? Aja, jag är helt
mållös att det säger sådana här saker till mig? Är så sviken att jag
inte ens bryr mig länge? Jag menar, de säger att jag skiter i mina
vänner? Det gör jag verkligen inte? Skulle vilja skriva upp alla
sms här, men känner att det inte är rätt. Fattar inte hur vänner
kan göra såhär, och dessutom har jag bett om ursäkt till Hannah,
men då svara hon bara "Nej", finns inte så mycket mer jag kan
göra? Resten av dagen har jag bara försökt hålla på med mitt och
skita i dom, ta skiten och fortfarande hålla humöret uppe, även
om det inte är så lätt. Trodde aldrig att de skulle säga så, särskilt
Bella, jag menar, 4 år? Comeon? Och Fanny, som svor på att hon
aldrig snackat skit om mig? Jag menar, jag förstår att det är
Steffi som skrev smsen för det mesta, tror inte att Bella skulle
skriva sånna saker till mig. Det tror jag ärligt inte, tror aldrig
hon skulle skriva "Ha så kul med Natta!" När jag stack från
skolan, och när de sa att jag var barnslig förklara jag att jag
bara har skött mitt idag, det är inte jag som har skickat
barnsliga sms, gått 3 mot 1, och jag är inte alls med Natta?
Jag har inte henne på min sida, hon är inte ens inblandad i
detta. Orkar seriöst inte lägga ner mer tid på det här inlägget.

Men om ni inte vill vara med mig? FINE. Men sluta säga att jag
valde Natta över Hannah, för jag valde ingen!

Detta är till "gänget som bryr sig om sina vänner" PFFH!..



5 kommentarer
Postat av: marzia

jag blev ju kvarlämnad .....

2009-09-03 - 16:31:23 |
Postat av: marzia

jag menar natta lämna ju mig och hur kul är det liksom ?????

2009-09-03 - 16:32:11 |
Postat av: en bitch som ni älskar

2009-09-04 - 16:13:23 |
Postat av: Anonym

moget ebba...

2009-09-04 - 17:16:56 |
Postat av: Anonym

ebba du behöver inte skriva om det det är lixom privat inte dina läsare som ska läsa de de e PRIVAT de skriver man inte på en blogg

2009-09-04 - 21:25:19 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: