Jag & Pappa

Tyck & Tänk - Kommentarer (2)
2009-09-15 @ 13:26:54

Inatt drömde jag något.. Som fick mig att bli väldigt ledsen, för
att jag saknar det så otroligt mycket. När det bara var jag och
pappa, bara han och jag. Såklart gillar jag Ingalill också, men
pappa har förändrats sen hon kom, han är arg och orolig oftare.

Kommer ihåg när jag fick min kanin, han hämtade mig från skolan
tidigare än vanligt, han brukade alltid hämta mig runt 5-6, och ibland
runt 7. Han jobbade ju så mycket på den tiden. Men i alla fall, han
hämtade mig, och han såg sådär glad ut hela vägen, och sa att han
hade en överaskning. Blev såklart jätte spänd på vad det var, trodde
väl antingen att det var en barbie eller en häst, haha! När jag kom
hem och tagit av ytterkläderna bad han mig att blunda. För säkerhets
skull satte han sina händer för mina ögon också, sen ledde han mig
in i mitt rum. När han tog bort händerna såg jag en stoor bur, och
på direkten fattade jag vad det var. Jag log det största jag kunde
och kramade honom jättehårt och skrek tack flera miljoner gånger
:P, Men sen när jag såg kaninen blev jag jätterädd och vågade inte
ta i honom, var rädd att han skulle bita mig, med de där stora
tänderna man kunde se sticka ut, thah. Satt hos den flera timmar,
och var nära på att ta i honom några gånger, sen kom pappa
in med köttbullar och makaroner som vi satt och åt på golvet.
Så frågade han vad han skulle heta, och jag sa Stampe. Så där
satt vi, jag, pappa & Stampe.


















Jag älskar dig pappa <3



2 kommentarer
Postat av: LINEEN

oh blev så berörd av ditt inlägg om din pappa. Fint.

2009-09-15 - 15:31:55 | URL: http://lineen.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jag blir så glad av alla bilder.

Man ser verkligen hur mkt ni tkr om varann!

2009-09-15 - 18:14:27 | URL: http://belluss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: