Dag med Nathalie

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-04-06 @ 22:04:52

Hej, idag gick jag faktiskt ut! Trodde att jag bara skulle sitta inne eftersom att jag
har ont i huvudet, men Ingalill skulle ner och kolla vad gymmet kostade så jag
tog en huvudvärkstablett och hängde med. Men receptionen var inte öppen förns
klockan fyra så vi gick därifrån. Ingalill skulle in och köpa nått i en affär så jag
passade på att köpa Red Bull. Efter det blev jag ganska pigg och bad Nathalie
komma ut med mig ett tag, det var ju så fint väder. Så hon hängde med, vi
gick en promenad och pratade, sen köpte vi var sin Red Bull (min andra på
en halvtimme höhö), så jag blev ännu mer pigg och allt slutade med att vi
hämtade min kamera och stack ut i skogen XD Aja, blev en kul dag idag! Men
nu när jag är hemma igen så har huvudvärken sakta men säkert kommit
tillbaka. Har precis tagit en dusch och ska faktiskt snart ta och sova. Är jättetrött!






(haha, det hände faktiskt! Jag satt på Nattas rygg, hon putta av mig och sen så
kasta hon ner mig för berget! Gissa hur länge vi satt och skratta åt den här bilden!)



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: