SJUUUK!

Allmänt - Kommentarer (2)
2010-04-04 @ 21:11:17
Hej, just nu mår jag verkligen sk*t! Vaknade idag med Nathalie (som sov hos mig)
och gjorde mig i ordning, eftersom att jag skulle träffa Fanny idag. Nathalie gick
hem runt halv elva och jag väntade på att Fanny skulle vakna. När hon vaknade
berättade hon att hon inte orkade träffas så jag packade mina grejor och stack
till pappa. Runt 4 ringde fanny mig igen och frågade om jag fortfarande ville
träffas för att hon hade vaknat till lite, jag var lite trött men sa okej, det är ju
alltid kul att träffa Fanny :)! Vi träffades och bestämde oss för att sola solarium,
så vi båda tog 20 min var. I slutet kände jag att jag fick jätteont i huvudet och
kände mig svimmfärdig, men tänkte, det går nog över när jag kommer ut. Det
är säkert bara för värmen. När jag kom ut var jag jättebrun men kände mig
ändå helt jävla slut i huvudet och megatrött. Så när Fanny var klar gick vi till
affären som ligger bredvid och köpte var sin powerking, efter det tänkte vi
sitta och snacka, men jag orkade bara inte och ville hem, så konstig kände jag
mig. På vägen hem kände jag mig helt svimmfärdig och blev svag i benen
nån sekund ibland, men kvickna till på direkten. Gick förbi pappas ex också,
grannen Anniqa som jag verkligen hatar! Kommer ihåg att hon gav mig örfilar
ibland när pappa inte såg, det som var mest frustrerande var att pappa inte
trodde mig, att jag bara ogillade henne. Sen en dag såg han och det tog slut.
Anniqa sa hej och log, sen stannade hon och sa: "Oj va stor du har blivit!"
Log falskt tillbaka och nickade, fast egentligen ville jag bara säga:
"Oj va gammal du har blivit".. I alla fall, när jag kom hem började jag känna
mig helt svag, hade sjuuukt ont i huvudet. Efter ett tag började jag frossa
och ville bara dö. Har aldrig varit såhär dålig känns det som xD I alla fall,
har tagit en alvedon och hoppas att det ska bli bättre, ha en trevlig kväll <3


2 kommentarer
Postat av: sandra

sv: ja det var fina namn=)

2010-04-05 - 11:15:33 | URL: http://durrr.blogg.se/
Postat av: marzia

hoppas du mår bra snart

2010-04-05 - 13:48:48 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: