VÅR!

Allmänt - Kommentarer (1)
2010-04-13 @ 21:21:30

Tänkte visa lite bilder från i söndags :)!


Bella blev förälskad i min River-vägg, hahah :D!


Luddepudde


Hopp i vattenpöl haha :D!


Haha Bella :D


Eftersom att vi var barnvakter åt Ludvig på eftermiddagen så gick vi ut en stund till
Enskedes IP och bara satt och hade det skönt i solen :)!


Belluss!


Eberhard! ;)


Vad är det? Ett flygplan! En snorkråka! En shackpjäs!? Nej, det är ju BELLA!


Haha, Ludde gick och tog bilder på allt (och alla :S!) :P


Haha! Seximamapapa!


Vackert vackert

Efter det fick jag skavsår xD så vi gick hem, satte på plåster och tog sen ut
Luddes cykel och gick till parken!


Haha, lite lten kanske


XD


WIIIIHIIII!






Vi såg en katt i parken :)


Och jag trixade lite med Luddes cykel såklart, haha!

Söndagens Outfit:

Ser helt cp ut på bilden, men orkar inte bry mig xD
Nya skor, svarta jeans, vitt linne, vit mönstrad t-shirt, svart kofta,
grön ny jacka, örhängen :P!



1 kommentarer
Postat av: julia

Najs! :) svara på dagens fråga: http://ahlbomlindh.blogg.se/2010/april/dagens-fraga-1.html#comment

kram

2010-04-18 - 13:40:23 | URL: http://ahlbomlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: