Old Stuff

Allmänt - Kommentarer (2)
2010-04-18 @ 16:32:23

Hej, förlåt för att jag inte har skrivit, men jag har helt enkelt inte orkat!
Tänkte berätta vad jag gjorde igår i ett annat inlägg efter det här, men nu
ska jag lägga in lite bilder som jag tänkte ladda upp för några dagar sen xD
Jo, mamma berättade för ett tag sen att jag hade en minneslåda ute i garaget!
Och jag som är helt galen i gamla grejer och bilder sprang ut i onsdags för att
hämta lådan, och det var faktiskt jättejobbigt, den låg nästan längst ner, och
jag är ju så svag och allt. Så tillslut kom mamma och hjälpte mig. När jag kom
upp blev jag jätteglad över att se saker som man kommer ihåg från när man
var liten. Blev helt varm och glad inombords av att mamma har sparat allt.


Lådan :)!


Hittade lite gamla kläder, och titta! Min minsta docka passar nästan i den, haha!




Haha, fick den när jag föddes :) Och se så rätt de hade x)


2an: Haha, den lilla svarta gubben "Hör har du proven madam" xD


"här långt bort i skogen lever tetotoko i sitt tält han var tvungen att döda sin fru och
sina barn för att dom vita tvingat han sen var hans liv tråkigt och han levde där
sen tills han blev gamal och dog." xd


"gul och blått och röd är dom finaste färgen i värden. för jag vill att dom viner"
haha, aa man var ju bäst redan då.


Varför?
"Varför får jag ingen leksaksafär?
Varför vinner inte djurgården?
Varför dör man?
Varför mpste man gå på toa?
Varför är jag bästis med klara och lite med Joanna?"


Vackert.. vackert...


Haha! Ni får försöka lista ut själva vad jag skrivit :P


Haha, den här fick jag av min första pojkvän Johan i 1an, en krigsbok!


Haha, vi var på något vikingaställe i 2an :P


Jag och min kanin Stampe efter lucia i 1an.


Klassen hjälptes åt att göra den här :)!
Stämmer den tycker ni?




2 kommentarer
Postat av: hannah

gud va lång du va i 1 :an 2:An ja va fett kort xd.

assoe apropå att du va fett liten när du föddes.

2010-04-18 - 22:13:46 |
Postat av: marzia

tröjan du fick när du föddes va ju het klart fel sköterskan gjorde säkert fel och det där ed att du är bra på basket det har du ju fortfarande kvar i dig

2010-04-19 - 17:13:45 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: