Är fortfarande irriterad...

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-08-19 @ 13:11:12
.. Men var ändå glad imorse. Gick sova till nio till och med, var den
ända som var hemma vid den tiden så tur att jag gick upp när
klockan ringde och inte somnade om. Sen när jag skulle till skolan
blev jag lite irriterad för att bussen var lite försenad, så fick springa
till skolan sen, där jag mötte upp Julia som var i samma grupp som
jag när vi skulle gå igenom målen för i år. Men så fort jag kom till
korridoren blev jag på dåligt humör igen, sen inne i klassrummet
när vi gick igenom målen gick det faktiskt bra. Hade bra mål sa
läraren och de var genomförbara typ. Apan snackade om att han
ville ha fler muskler men det var ju knappast nått socialt mål haha!
Efter det skulle vi ner till korridoren under och göra massa konstiga
grejer, typ lösa uppgifter i en halvtimme i grupper. Skittråkigt och
jag blev på dåligt humör igen. Sen sluta vi och jag och Julia gick
tillsammans till blåsut och hon tog tunnelbanan och jag bussen.
Kort dag idag alltså, ganska onödig. Nu vet jag inte vad jag ska göra!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: