Barnintervju

Kul - Kommentarer (0)
2010-08-30 @ 16:07:07
Intervju med mig från dagis x)

Datum: 2 December 1998.

1. Vad tycker du är roligt på dagis?
Elin, Jennifer, Linn.. Leka med dom.

2. Vad tycker du är tråkigt på dagis?
Jag vet inte varför jag slåss, tråkigt..

3. När känner du dig ledsen?
När jag slår mig. När jag slår mig på bordet.

4. Hur tycker du att det är att äta på dagis?
Jag vill inte äta då, jag vill leka.

5. Vad tycker du om maten?
Ganska bra.

6. Vem leker du med?
Linn, hon är en mus & jag är en katt, Leker med Elin.

7. Har du fler kompisar?
Jag vet inte.

8. Är du dum mot någon på dagis?
Hmm.. Joakim ibland. Han förstör inne i dockis!

9. Får du alltid vara med och leka?
Näe.
- Vilka säger det?
Linn och Elin.

10. Är du rädd för någon på dagis?
Calle, tycker inte om Calle.

11. Hur känns det att gå till dagis?
Tråkigt.. Roligt sen. Fick inte gå på dagis fick vara hemma.

12. Om du vill vara ensam och leka på dagis, kan du vara det?
Jaa.

13. Vad heter dagis?
Björnligan (Fast det heter Nallebjörn haha)

14. Vad heter avdelningen du går på?
Björnligan

15. Vad heter dina fröknar?
Helena, Ywe, Sara, Marie, Jessica.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: