BLÄÄÄÄÄH!

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-08-15 @ 13:41:53

Hej, förlåt för att jag inte har skrivit, men har inte hunnit helt enkelt.
Igår var jag på kusin Jacobs konfirmation på Lidingö, det var väl
trevligt, jag kan säga att jag var lite nervös innan eftersom att jag
är "icke troende" och skulle till kyrkan hahah! När vi satt där inne
insåg jag verkligen att kyrkan och konfirmation verkligen inte är något
för mig, visst, det är trevligt att jag är döpt och att sjunga nån gång
ibland i kyrkan.. men jag menar, jag tror inte på gud. Många i min
släkt förstår inte varför jag inte vill konfirmera mig, men.. jag vill
inte slösa typ tre veckor av sommarlovet för att sitta med massa andra
och lära mig om något jag ändå inte tror på. Det känns bara som en stor
bluff. Dessutom var hela processen av att konfirmera sig skitlång och
skittråkig, det ända roliga var ju att Jacob hade klänning. Efter åkte vi
hem till dom då och fikade, runt halv sex åkte vi och hämta Ludde som
var på kalas hos sin kompis. Sen fick jag för mig att jag faktiskt ville
gå på The Voice, så snackade med Hannah igen, (vi hade ju planerat
att gå med varandra om jag hann), men hon skulle tydligen gå med
Fanny, då blir ju jag utesluten helt och hållet. Så fråga på facebook och
Natta smsade mig och sa att hon ville, så jag åt och gjorde mig i ordning,
och här börjar min otur, jag sa ju det... Gud staffa mig! I alla fall, hittade
inte mitt åkkort så fick ta den sista "raden" på min remsa för att åka
hem till pappa och häma min remsa, det var typ tio mins väntan för att
åka till gullmars, sen missa jag tunnelbanan när jag bytte, sen kom
jag hem till pappa, så var den inte där!! Så ringde mamma och fråga om
hon kunde kolla i mina byxor.. och ja.. där va dom! Så fick åka tillbaka,
typ åtta minuters väntan på tunnelbanan där också. När jag fick kortet
åkte jag på direkten till T-Centralen, och när jag kom fram till kungsan
var det människor everywhere, natta svarade inte på sms så gick runt
ensam, såg massa människor och var skitförbannad över att hon inte
svara. Iaf, efter en timme var jag jätteledsen och tänkte gå hem, men
då fick jag typ 5 sms på raken där natta sa att jag skulle ringa, men hade
redan sagt att jag inte hade pengar. Jag gick tillbaka till kungsan eftersom
att jag trodde att det gick att smsa igen, men så fick jag inga sms igen!
Jag skrev tillochmed till henne var jag var och så stannade jag där i en
halvtimme! Men hon kom aldrig, så börja gå till tunnelbanan igen, då jag
får ett sms av natta där hon säger att jag ska möta henne vid plattan.
Så går dit, träffar henne, och då var klockan redan halv elva typ, så jag
åkte hem. Åt de lite av lördagsgodiset som var kvar och gick och la mig.
Lyckad kväll... tack gud!


Verkligen inte lika lyckat som förra året..



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: