Dagens & Nya kläder

Dagens outfit - Kommentarer (2)
2010-08-16 @ 17:54:20
Idag var jag och såg bio med min lillebror och mamma. Lite barnslig film
om jag ska vara ärlig."Hund som katt" massa talande djur som skulle stoppa
en nakenkatt från att ta över världen ^^. Men efter det blev det kul. Vi
stack till H&M och köpte ett par nya jeans och en ny tröja till mig. Det är alltid kul att
få. Tog faktiskt dagens outfit idag också, så lägger ut den nu också. Just nu sitter jag
och äter hemmagjorda chips som min mamma har gjort. Jättegott faktiskt. Vi hörs!


Dagens outfit! :)


Tröjan kosta 149:- & Jeansen kosta 199:-


2 kommentarer
Postat av: Mr. X

jag tycker båda ser bra ut :P

2010-08-17 - 16:42:49 |
Postat av: sandra

visa hur jeansen sitter helt asså nere :)

2010-08-23 - 17:40:31 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: