Dessie Härmas!

Kul - Kommentarer (0)
2010-08-06 @ 22:38:42
Hej, är lite irriterad just nu, haha. Lite konstig anledning men det gör mig
irriterad! Så ska berätta! Ni vet Dessie? Jag gillar inte hennes blogg precis,
och hon framstår som en väldigt jobbig människa i sin blogg, jag har träffat
henne när vi gick i samma skola, men jag gick i fyran och hon i femman
så snackade ju inte med henne, kommer bara ihåg nångång när hon kom
med sin kompis Amanda i korridoren och ville att jag och några kompisar
skulle flytta på oss med värsta bitchiga tonen. Men i alla fall, inte det jag stör
mig på. Hon och jag är väldigt olika, men ändå gillar hon samma saker som jag!

Blir tex. jätteirriterad när hon lägger upp inlägg om när hon sitter och kollar på
sitt favorit tv-program "OC", som också är ett av mina favorittvprogram, och
att hon lägger upp inlägg om att "i hemlighet gillar jag Eminem", jag gillar ju
Eminem! Jag känner henne inte ens, men känns inte som att hon är likadan
som jag och ändå gillar samma grejer. Och hon har lagt upp en låt med
Imogen Heap som jag gillar lol, aahh, hon är ju inte sååån! XD Och så la hon
upp en bild på en bil som jag äääälskar, och snackar om att hon älskar bilar
och kan mycket om bilar fast hon inte ens vet att det heter "Impala" istället för
"Inpala", tror ni hon bara försöker framstå annorlunda än hon är?

(Självklart får hon ju gilla vad hon gillar, det får alla, och vet att hon inte gör det
för att just göra mig irriterad, men det blir jag hahah!)
Skoja bara om att hon härmas föresten.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: