Första skoldagen

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-08-18 @ 14:01:10
Hej, skolan idag var väl lite sådära, orkar inte förklara men det händer
mycket just nu. Dock ska det bli ganska skönt att komma igång igen,
men så kommer jag väl bara känna i en vecka. Började nio och slutade
vid tolv. När jag skulle hem kom bussen när jag var jättelångt ifrån,
så jag börja springa som tusan, och jag var precis där innan det
åkte förbi, och vet ni vad! Hon åkte förbi mig ändåå!! Blev helt paff,
jag menar, hon såg mig ju! Så fick vänta ca. tjugo minuter på nästa buss.
När jag kom hem satte jag mig och kollade klart på Remember Me, som
jag  började se på igår. Kan säga att i slutet hade jag blöt mascara i hela
ansiktet. Gud så hemskt i slutet! Och nu gör jag precis ingenting, skriver
här. Så får väl hitta på något. Vi hörs senare, puss & hej.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: