Helt VANLIG dag.

Allmänt - Kommentarer (3)
2010-08-24 @ 14:30:00
Min födelsedag känns inte ens som min födelsedag, är skitirriterad på
pappa också som inte kan planera i förtid, han ska alltid göra allt i
sista sekund, nu har han plötsligt inte råd med de han ska köpa till mig,
Ingalill får ju lön imorgon så vi ska "fira" imorgon. Så min födelsedag
har i stort sett varit en helt vanlig dag, det känns så jävla kasst.
Jag menar, jag har inte fått en ända present idag, på min riktiga födelsedag.
Visst, man ska vara tacksam för allt man får, men jag blir jätteledsen
över att inte få NÅGOT på min riktiga födelsedag, fick inte ens frukost
på sängen eller något gott när jag kom hem. Pappa hade varit nere vid
båten som vanligt. Känner just nu att den här födelsedagen suger.


3 kommentarer
Postat av: Bella

Känner mig elak som inte gav dig dina presenter idag. Men du ska få de på lördag.

2010-08-24 - 15:33:14 | URL: http://honkallasbella.blogg.se/
Postat av: Ebba

Nejnej! Det fattar jag ju, det är inte er jag snackar om. Utan min pappa. Han borde planerat långt innan istället.

2010-08-24 - 16:59:17 |
Postat av: neema

Grattis !!!!!1 ;)

2010-08-24 - 21:24:51 | URL: http://neemamaroa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: