Irriterad

Allmänt - Kommentarer (6)
2010-08-26 @ 17:03:40
Åhhhh! Är skitarg! En tjej som gick i min klass när jag var liten
(och också retade mig väldigt mycket), hon har suttit och whinat
i flera månader om en kille som gjorde slut med henne. Hon skriver
långa texter om hur mycket hennes liv suger. Och jag menar,
det stämmer ju faaan inte. Visst jag känner henne inte längre.
Men ändå! Skitirriterad!

Hennes logg:
Visst var sur på mig, du skulle sånna fall inte vara den enda. Lämna
mig ifred nu och det gäller er alla. Låtsas inte att ni vill ställa upp
för mig för det ni egentligen vill är bara att veta varför jag mår dåligt
och sen totalt skita i mig. Gått igenom tillräckligt mycket så visst försök
bara göra det värre men tro mig det kan inte bli värre.

Min kommentar:
***, borde inte skriva men ändå, "Gått igenom tillräckligt mycket"? Att
en kille sviker dig några gånger är inte jordens undergång. Visst jag
vet inte allt, men jag menar. Så länge jag har känt dig har du alltid haft
det bra, som du alltid
sa. Du hade och har vänner, jag blev upptryckt
mot en vägg av hela klassen och fick byxorna neddragna. Killarna gillade
dig osv. Du brukade trycka ner mig hela tiden. Och efter EN kille så är
DITT liv sämst? Ryck upp dig och gå vidare, det har jag. Man ska inte ta
ungdomskärlek för seriöst. Du kommer hitta många fler.

Hennes svar:
Asså va? Ebba du känner mig inte längre, bara för EN kille vart otrogen
när vi va förlovade var inte ens HÄLFTEN av allt jag fått gå igenom. Jag
blev fan mobbad i sexårs och varför du blev upptryck mot väggen förstod
du kanske inte själv men alla tyckte ju du var jobbig? när du själv haft din
första kärlek så är det faktist som en undergång, men sen när ni sen gör slut
och han säger så fula saker t dig förstår du inte. Asså snälla du vet inte ens
hälften ebba så säg inte att det e p.g.a en kille som svek mig!

Mitt svar igen:
Jag har haft min första kärlek, och han gjorde praktiskt taget samma sak
som din, men jag har gått vidare, finns flera killar i världen. Och för det första
ska man inte vara förlovade när man är femton haha! Hur tror du det slutar
egentlige
n? Du blev mobbad i sexårs? Tror jag inte på, men om det nu var
så, varför gjorde du samma sak mot andra när du vet hur det känns? Haha!
Så vadå? Om jag tycker någon är jobbig ska jag gå och dra ner byxorna på
den personen eller? Haha, jag vet faktiskt ganska mycket eftersom att du har
whinat om det här på facebook i flera månader.

Jag vet att jag inte borde tagit i så hårt i slutet, skulle egentligen bara
hjälpa. Säga att hennes liv inte sög liksom. Men jag blev arg av hennes
svar. Jag blir bara så himla irriterad, hon verkar inte fatta hur hon har
fått mig att må efter den skolan. "alla tyckte ju du var jobbig?" sårar
mig mest. Fattar inte hur någon som "blivit mobbad", faktiskt kan göra
samma sak. Ärligt talat är hon en sorglig person och jag tycker synd
om henne. Hon vill bara ha uppmärksamhet och bryr sig inte om vem
hon sårar för att få det. Jag skulle aldrig kunna göra det hon gör. Fy.
Nu får vi bara se vad hon svarar, ska nog ta bort mina kommentarer sen.


6 kommentarer
Postat av: Anonym

abo läggner bloggen

2010-08-26 - 18:42:28 |
Postat av: hannah

abo vad ? stick här ifrån om du inte gillar den då pucko?

2010-08-26 - 19:54:16 |
Postat av: Matte

Pucko din fucking snorunge om du såsom höjer orden för min landen så kommer din diabetes sprutan köras upp i din ansikten , och fpörresten din liven kommer döen jag e tungen grabb1 jag e rambo förresten jag vet skolan i gåren du. din liven e inte värden mken efter jag en klaren med digen min swedi raus ist gut btw germaN^ jag heter mats törnqvist och bor på grillegataN 13.37 jag e fet har svart hår snusing röking rolighetaz<3<3 btw öl på 3 natten mina bröder kom hem till mig jag sov i soffan jag har en påhittaden tjejejn hon heter dubbelD hon bofr i min huven när jag masterbuterar

2010-08-26 - 21:33:15 |
Postat av: Ebba

Okej, Axel, Viktor eller vem fan du nu är. Lägg ner, jag orkar inte med en till runda med sån här skit. Om det fortsätter sätter jag lösenord på min blogg som bara de närmsta kommer få veta. Så stäng din feta käft och gå inte in på min blogg.

2010-08-26 - 23:19:30 |
Postat av: matte

men shit cry more faggot, skriv en bok, folk kommer fan läsa den :D)DD:D:: :):):):) <3<3<33

2010-08-27 - 23:08:07 |
Postat av: Anonym

Jag backar Matten raus!

2010-08-27 - 23:08:33 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: