Roaccutan

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-08-30 @ 17:14:03
Har funderat på en medicin, eller kan man kalla det de? I alla fall,
det är piller man tar i 9 månader, som tar bort alla onödiga oljor
i hudet (som gör pormaskar & finnar). Jag har vääldigt fet hy, när
jag vaknar på morgonen är mitt ansikte oftast helt glansigt. Därför
funderar jag nu på att börja med de här. Men de är också väldigt
farliga, det är ett riktigt starkt medel, vissa har fått självmordstankar
osv. Men jag vill verkligen göra det här! Dock finns det ju som sagt
väldigt många biverkningar som gör mig lite orolig. Ska förklara vad
pillret gör så att en normal person fattar XD Det pillret gör, är som att
förgifta körtlarna där oljan produceras, så de inte längre kan göra
oljan, därför kan man bli väääääldigt torr när man gör behandlingen.
Men det brukar oftast stabiliseras när man slutat med medicinen.
Det finns en liknande medicin som heter Vitamin B5, men den måste
man gå på hela tiden, så om man slutar kommer oljan tillbaka och
finnarna osv. fast den har inga biverkningar. Men roaccutan ska hålla
i sig, självklart kan de inte lova någonting men det är meningen att
det ska, och för de flesta gör det de. Men det jag ska fråga, vad tycker ni om
det här? Har någon testat roaccutan? Tycker ni att jag ska göra det?



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: