Sagan om ringen suger!

Allmänt - Kommentarer (2)
2010-08-22 @ 16:40:49
Hej, förlåt att jag inte har skrivit. Har inte haft tiiiiid! :o Igår var jag hemma hos
Danne och kollade på film med Jakob, Alex och hans flickvän Frida! Natta
skulle kommit om hon inte passade sin syrras barn! :( I alla fall, kom tid vid nio,
kolla första filmen, fatta typ ingenting. Dessutom var jag ganska distraherad XD
Alex & Frida kunde bara inte hålla tassarna ifrån varandra om man säger så, och
jag satt precis brevid, haha! Vid elva stack Frida, och Alex började gå ut och in
hela tiden, låna mobiler osv. Så han var borta mestadels av tiden. I andra filmen
insåg jag verkligen hur segt det gick fram, haha! Somnade till ett tag också, vakna
när det var i slutet, så missade ju ändå. Efter det orkade jag inte se en till sån
film så det blev Eclipse istället, men var så trött så somnade igen efter typ tio min.
Väcktes av Danne när filmen var slut och jag fick lägga mig i sängen. Vaknade
av väckarklockan klockan nio som jag tack och lov ställde innan. Killarna märkte
knappt att jag stack för båda vägrade vakna även om jag petade på dom haha!
Gick hela vägen hem, sen åkte jag till mamma och nu har vi mitt släktkalas typ,
fyller ju år på tisdag! :D Har fått massa fina presenter! Presentkort, parfym, lotions
och massa annat. Så jag är glad :D Sen ska jag hem till pappa igen ikväll! Sen ere skola..

Vi hörs :)


2 kommentarer
Postat av: lol

Kanske skall du ta och skriva VARFÖR Sagan om Ringen suger? Du verkar inte veta mycket om foto och film, för om du verkligen tycker det så... Ja, jag blir intresserad av din åsikt för den säger tvärtemot vad jag och typ alla andra tycker.

2010-08-23 - 02:26:37 |
Postat av: Anonym

hahahahaha

2010-08-24 - 16:06:50 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: