Sista dagen i frihet

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-08-17 @ 10:45:50
Idag är en sån där slappdag, myskläder, osminkad och ofixat hår. Dock fick
jag inte vakna så sent som jag ville, utan pappa ringde mig typ kvart i åtta
och sa att han hade låst inne sina nycklar, så han behövde låna mina tills han
fick ta ut dom. Så fick gå upp och ställa mig ute med nycklarna i handen på gatan.
När han hämtat dom gick jag och la mig igen, men mamma väckte mig vid halv tio.
Så var jag tvungen att gå upp, suck! Nu ska jag strax borsta tänderna, bädda
sängen och plocka upp kläder från golvet, mamma tjatar ju så man blir blå i huvudet.
"Näääää, då blire ingen tjejmiddag! Jag vill inte göra det för någon med sån attityd"
Hon är ju löjligare än fan svampbob. Blir helt tokig av att bo med henne.
Måste väl gå å göra det jag ska göra nu, så vi hörs senare! Puss


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: