Söndag

Allmänt - Kommentarer (1)
2010-08-01 @ 11:45:07

Hej, är hemma hos pappa just nu, åkte hit igår fast det egentligen var
onödigt, men ville vara lite ensam för en gångs skull (har ju inte varit
för mig själv på typ tre veckor), och hemma hos pappa kan man få
lite lugn och ro. Men ska tillbaka till mamma idag klockan tre för vi har
"kalas" för henne. Mormor och Moster kommer, Morbror och kusiner.
Så det blir mycket folk igen, men ska tillbaka till pappa sen ikväll igen.
Det jobbiga med att åka till mamma idag är faktiskt att jag inte kommer
åka utan gå. Glömde plånboken hemma där jag har min remsa, men
mamma köpte ett acceskort till mig imorse när hon gick till affären.
Ointressant inlägg med strunt samma. Vi hörs förmodligen senare ikväll.



1 kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ibland är det skönt att vara själv hemma :)

2010-08-01 - 14:12:26 | URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: