Städ-dag

Allmänt - Kommentarer (2)
2010-08-09 @ 13:04:59

Godmorgon!  Idag är det städ-dag för mig, det ser förjävligt ut i mitt
rum och jag orkar inte ha det såhär stökigt längre. Som jag sagt förut
städar jag typ bara varannan vecka, eftersom att jag är så lat! Det
är nog för att hemma hos mamma går hon alltid efter mig och städar
så jag har lixom aldrig behövt. Men nu måste jag ta tag i det här vimlet
hemma hos pappa själv. Jag vaknade för runt en timme sen, är skittrött,
har inte sovit så mycket de senaste två dygnen haha. Igår natt satt jag
och snacka med Danne på msn ju, och inatt så var Alex & Jakob hemma
hos honom så då satt jag och snackade med dom. Somnade runt fyra tror jag.

Hahahah!



2 kommentarer
Postat av: Mr. X

Den här Daniel låter ju som en riktig skön lirare! :P

2010-08-10 - 02:05:31 |
Postat av: hannah

hahah, ebba ah tror du har lite rätt med att du måste börja hah :P jacob o danne e ju små galningar de ser vi juh även här xd

2010-08-10 - 16:55:56 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: