Supernatural

Kul - Kommentarer (2)
2010-08-10 @ 12:36:18

Många frågar mig varför jag kollar på Supernatural, haha. Så tänkte berätta!

1. Bra Story
Jag tycker att storyn är skitbra, det handlar ju om två bröder som jagar
och dödar övernaturliga saker, spöken, demoner & andra monster.
Men inte sådär överdrivet konstigt. Dessutom, varje avsnitt är baserad
på en riktig myt. Som Bloody Mary till exempel. Dessutom finns det
änglar med i serien, och det är riktiga änglar som finns i den kristna
mytologin, som Lucifer, Mikael, Gabriel och Castiel. Det bästa med
programmet är att det är väldigt seriöst, men ändå humoristiskt.
Men okej, ändra mig, det bästa med programmet är ändå Sam
& Deans (bröderna) kärlek till varandra, de kämpar för varandra
och står upp för varandra. Det ÄLSKAR jag! Så det är första anledningen.



2. Jensen Ackles & Jared Padalecki
Den andra anledningen är för att Jensen Ackles & Jared Padalecki är med.
 De är huvudrollerna och det kunde inte finnas några som spelar Dean & Sam bättre.
Jensen gör ett awsome jobb med att spela Dean och Sam desamma.
 Dessutom är de otroligt sköna skillar bakom kameran. Skrattar jämt åt dom.
 Dessutom, de är SNYGGA.


Jensen                                       Jared



3. Humorn
Jag skrattar minst 5 gånger i varje avsnitt, jag älskar hur Sam & Dean är



2 kommentarer
Postat av: clara

cool/fin blogg;)

2010-08-10 - 13:32:19 | URL: http://claravem.blogg.se/
Postat av: J&P

Fin blogg !

Allt bra? :)

2010-08-10 - 18:56:23 | URL: http://extraspeciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: