Svar på kommentar:

Svar på kommentarer - Kommentarer (0)
2010-08-23 @ 08:36:55

Kommentar:
Kanske skall du ta och skriva VARFÖR Sagan om Ringen suger?
Du verkar inte veta mycket om foto och film, för om du verkligen
tycker det så... Ja, jag blir intresserad av din åsikt för den säger
tvärtemot vad jag och typ alla andra tycker.

Svar: Oj, sårade jag dig eller? Du läste tydligen inte hela mitt inlägg,
och suger skrev jag nog lite överdrivet. Jag tyckte Sagan om ringen var
bra gjord, du som nu verkar veta mycket om foto och film, så det
håller jag med om. Men jag tyckte den var för seg för mig stil av
film. Och "vad jag och typ alla andra tycker", jag bryr mig inte om
vad du eller någon annan tycker. Alla har olika åsikter. Den var
intressant att se på en gång men jag tror inte jag ser om den om
de inte går på tv eller något sånt.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: