Tjejmiddag

Allmänt - Kommentarer (4)
2010-08-28 @ 22:18:07
Hej!

Hade min tjejmiddag idag och det var jättekul! Först satt vi en stund i
Vardagsrummet och jag fick mina jättefina presenter! Sen satt vi och
åt ett tag, tacos! :) Efter det var vi ute i trädgården en stund, sprang runt,
spela fotboll, åt gräslök haha x) Runt sju gick vi ner i källaren och kolla
på film, men vi snacka för det mesta haha! Runt 8-9 gick de flesta.
Men Bella, Natta & Hannah var kvar, vi hoppa omkring i vardagsrummet
till musik hahah xD Mest för att se om någon gick förbi och skulle se oss
och tycka att vi var cp störda haha :P Natta sover här inatt också.

Nu när jag sitter här, kollar på mina presenter, och tänker tillbaka på
kvällen. Inser jag verkligen va bra vänner jag har. Är så otroligt
tacksam för dom. Har aldrig haft så många bra vänner förut som nu.
Kan inte heller fatta att nästa år ska vi inte gå i skolan tillsammans
längre. Då splittras vi. Vill bara hålla tag i det här året och ha så kul som
möjligt. Blir helt rörd nu bara av att kolla på presenterna och veta att
min kompisar spenderat tid och pengar på dem, Fanny hade till och med
stått och målat åt mig. Jag älskar er tjejer.

(Bilder kommer nån annan dag)


4 kommentarer
Postat av: Fanny

stod gjorde jag inte, :P jag satt XD

2010-08-28 - 22:33:03 |
Postat av: Bella

Vi hade jättekul :D

2010-08-29 - 10:10:54 | URL: http://honkallasbella.blogg.se/
Postat av: hannah

de va as kul. kommer sakna alla tjejer i klassen när vi går ut<3

2010-08-29 - 15:37:47 |
Postat av: Anonym

fet fekke bre!!!!!!

2010-08-30 - 22:07:43 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: