LALA!

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-08-27 @ 19:40:08
Jaha! Då var det helg igen och imorgon har jag min tjejmiddag, trevligt trevligt!
Fick mitt schema idag också. Inte trevligaste man sett precis men helt okej!
Har sovmorgon tre dagar i rad så det är jättebra! (Jag som är nattmänniska hah!)
Men min längsta dag är 16.45 eller 16.20 (inte bestämt vilket än, antingen slutar
jag sent på torsdagen och slutar tidigt på fredagen eller tvärtom). Som profil har
jag valt Bild på tisdagar och idrott på torsdagar, behöver ju komma i form och
få bra betyg i idott så det är bra att jag valde det. Min nya favoritdag för det här
året är nog Tisdag, eftersom att jag börjar 10, har ingen matte och slutar tidigt!
Dessutom är det engelska med på schemat den dagen ;)! Min hatdag är nog
Måndag, 8.15, har sv/eng, matte och no, sen slutar det med idrott tills kl halv 4.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: