Yesterday

Allmänt - Kommentarer (1)
2010-08-08 @ 12:14:37

Mår mycket bättre nu! Igår pratade jag mycket med Emma om massa
saker man mådde dåligt över. Känns så jävla bra att prata med henne!
Sen senare mot natten satt jag och chattade med Danne, det var jättekul!
Vi båda hade camen på och satt och gjorde miner osv. Somnade dock
vid fem imorse. Idag har jag inte planerat att göra något, det är så jävla
dåligt väder så vet inte ens om jag orkar göra något. Men är rastlös! Har
inte gjort något på två dagar och då blir det lite fängelsevarning. Vill gå
ut och träffa någon! Ska hoppa in i duschen nu, så vi hörs senare! Puss

Bild från igår



1 kommentarer
Postat av: Mr. X

:D

2010-08-08 - 19:40:13 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: