dagens mys-outfit

Allmänt - Kommentarer (2)
2010-12-25 @ 11:42:04



Igår fick jag massor av saker för att värma mig, eftersom att jag alltid klagar på att jag fryser så mycket. Därför fick jag den här jäättesköna och varma koftan, och tofflorna! Kommer användas jätteofta här hemma tror jag. Idag blir det bara det här att ha på sig för jag orkar inget annat, är så trött efter gårdagen. Kommer förmodligen klarna till mot kvällen så ska se om någon vill gå på bio ikväll, fick tyvärr inget biokort men fick pengar iaf, så det funkar ju. Vill se den nya Narnia! Hoppas ni får en bra dag och hade det roligt igår!! :D


2 kommentarer
Postat av: Isabelle

Vill också se Narnia :)

2010-12-25 - 13:47:11 | URL: http://honkallasbella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin :D

2010-12-25 - 17:29:40 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: