Farfars begravning

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-12-09 @ 15:13:15
Nu är jag hemma, det var väldigt vackert men på samma gång väldigt jobbigt
att se. Ville inte inse att farfar verkligen är död, och att han låg i den där kistan.
Dessutom var det första gången jag träffade min syster Petra och min farbror.
Det blev väldigt överväldigande just då, att allt hände på samma gång, men nu
känns det jätteskönt. Jag har två systrar, inte bara en. Då kan man ju nästan
säga att farfar fick oss att träffas. Tack farfar ♥

Dessutom har jag ett födelsedagsbarn att gratta, Fanny! Grattis grattis grattis
på femtonårsdagen! Hoppas du har haft (och får) trevligt, även om jag inte är
där ;) (För jag vet att det är svårt att få upp stämningen utan mig, lol)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: