Farmor

Allmänt - Kommentarer (2)
2010-12-29 @ 15:24:53
Hejhopp! 

Gick upp lite tidigare idag faktiskt, pappa frågade mig nämligen om jag ville följa med till farmor och hälsa på när han skulle byta lite lampor och sådär, och det ville jag ju :) Vi kom dit runt ett och det var jättetrevligt att träffa henne, och vi fikade lite och så. Och imorgon ska tydligen kusin Oscar hit och snacka jobb med pappa. Så får väl vara hemma imorgon då också, om inget annat kommer upp, hehe :P 

Nu är klockan bara half fyra och jag ska nog ta och städa mitt rum nu när jag är uppe i varv haha :P


2 kommentarer
Postat av: michelle

Åh städa rummet är tråkigt, men skönt när man är klar :)

2010-12-29 - 17:54:10 | URL: http://michellepettersson.blogg.se/
Postat av: Isabelle

STÄDA DITT RUM??

Det låter inte som du!!!

Är du säker på att du inte slagit dig? xd <3

2010-12-29 - 19:08:59 | URL: http://honkallasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: