helt vanlig dag?

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-12-02 @ 17:45:29
Helt vanlig dag i skolan idag, nääästan. Hände bara två skumma saker idag faktiskt!
Det första var imorse, under profilen. Jag har ju som sagt idrottsprofil på torsdagar,
och då är det bara några i min klass som är där. Och ni vet den där facebook-grejen
som är igång? "Om 30 st gillar de här hoppar jag i snön med bara shorts och t-shirt"?
Både Emma och Julia hade lagt ut det i sin logg, och var nu tvungna att göra det!
Så de sprang ut och hoppade i snön med mig och Fanny hack i häl fotandes. Men 
problemet började när vi skulle in, dörren var låst! Emma och Julia stannade vid vår
omklädningsrumsdörr samtidigt som jag och Fanny sprang runt till de andra och 
försökte få någon att öppna någonstans, men ingen hörde! Så där sprang vi runt 
i över 20 minuter, tror nästan att det var en halvtimme. I bara idrottskläder, och
Emma var dessutom barfota. Jobbigt! Till slut hittade vi städtanten som öppnade
killarnas omklädningsrum åt oss. Och då upptäcker vi att killarna sitter där inne!
Och det är två dörrar man måste gå igenom för att komma in till killarnas
omklädningsrum, och den andra dörren har en glasruta, så vi kunde se Apan
(en kille i klassen), stå där och flina! Och han ville inte öppna den andra dörren!
Men som tur va hade vi ju städtanten, och hon skällde ut honom rejält för att
han inte öppnade :P

Det andra skumma som hände har faktiskt med den här händelsen att göra,
jag var inte där när det hände men hörde. Tjejerna stod och skoja med Apan
och tjata lite om varför han var taskig och inte öppna. Då lacka han som fan
tydligen och slog sönder ett fönster med näven. Det låg blod överallt i typ hela
trapphuset efter det, och han fick åka in till sjukhuset och sy. Hjälp säger jag bara.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: