JULAFTON

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-12-24 @ 22:17:32
God Jul på er allihopa! 

Har ni fått några fina julklappar och god mat? Det har jag! Fick mycket av det jag önskat mig faktiskt! (Så brukar det inte vara), använder en just nu faktiskt.. och nää, det är ingen dator haha! Utan en grej till datorn, min internetsladd har varit för kort jättelänge (Low-tech i know) och jag har fått sitta på golvet bredvid soffan för att den inte räcker, men nu har jag fått en lång internetsladd! Nu kan jag till och med ligga i sängen och ha internet! Dessutom fick jag örhängen, presentkort, lite andra småsaker, och det viktigaste! THE BODY AV STEPHEN KING! Typ dog när jag fick det, men det verkar ändå vara en senare version och inte exakt orginalet, eftersom att den har små bilder ur filmen i den!! (Som faktiskt blev ännu roligare!) Flippa ur när jag fick den! Gissa om jag ska läsa haha :D Sen blir det ju jul med pappa imorgon, fast kommer nog inte få min kamera än, utan andra småsaker. För pappa känner att han "kan ha råd med den" innan han köper den, istället för att han går och köper något till mig fast han inte har råd, vilket jag också tycker är helt rätt! 

Jag har i alla fall haft en riktigt trevlig dag med mormor, moster och halv-kusiner (+ familj såklart)!


Innan julklappsöppningen


Anton!


Inez!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: