sjukdomsrädd

Tyck & Tänk - Kommentarer (0)
2010-12-23 @ 22:11:41
En grej med mig, som jag tror att både jag och personer runt mig har märkt, är att jag är väldigt rädd för att få sjukdomar. Om vi läser om till exempel någon sjukdom eller ett handikapp man kan få, blir jag jätterädd och tror helt och hållet på att just jag kommer få dem. T.ex. nu, för cirka tre minuter sen, jag och mamma tittar på ett program som heter "Secret Millionaire" där millionärer får leva i en hemsk miljö i några veckor och träffa människor som har det dåligt. Då var det ett kvinna som helt plötsligt blev blind, sådär bara. Jag sökte genast på google; plötslig blindhet, och fick upp massa alternativ om hur man plötsligt kunde bli blind. Blodpropp, åderförkalkning och massa annat. Då fick jag lite smått panik. Nu tror jag att jag kommer få det, precis som för ca. två månader sen då jag trodde att jag skulle få blodpropp i hjärnan. Är det någon annan som är såhär sjukdomsnojig?






0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: