Slumdog millionaire och lov!

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-12-21 @ 18:50:17


Hej hej! Äntligen är det lov! Vi började dagen med samling i klassrummet och sedan tittade vi på Slumdog Millionaire! Trodde att den skulle vara jättedålig, hade sett trailern förut och tänkte, "hur fan kan den här vara bra?" Men, faktiskt! När man kollat på filmen är det annorlunda, den var jättebra! (och faktiskt så är trailern bra). I alla fall, fick våra betyg efter lunch, och känner att det har gått jättebra för mig, dock är jag missnöjd över några betyg som jag tycker att jag borde fått bättre på, som jag förtjänat. Efter skolan åkte jag hem och väntade på att få åka till doktorn, och jaa, som jag trodde är det tinnitus. Han kollade i öronen och trumhinnorna var på rätt plats och reagerade när han testade dem. Så så han sa att det var 99% säkert att det är det. KUL, ska få leva med det här hela livet. Fast jag ger fortfarande inte upp hoppet, jag tror att det blir bättre!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: