Snodde från Bella:

Kul - Kommentarer (2)
2010-12-28 @ 23:24:29
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött!
Favoritgodis: Nappar & Lakrits
Är det nåt du absolut inte äter: Pyttipanna
Kläder just nu: leggings & t-shirt
Musik just nu: Katy Perry - Firework
Vad sa du senast: Mmm...
Sommarplaner: Åka utomlands ;)
Fisk eller badkruka: Total badkruka
Saft eller alkohol: Beror på vilken saft/alkohol.. 
Hur många kuddar sover du med: 2-3 st + stor mjukishund
Favoritväder: Soligt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En båt, ett tält och en dator med trådlöst internet ;)
Spelar du nåt instrument: Nää, men kan vissla :D
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: Slösare
Bästa film: Stand by me, självklarhet. 
Tror på liv på andra planeter: Vet inte
Kommer du ihåg din första kärlek: Yess.. Johan hette han.
Älskar du henne/honom fortfarande: Hahah nej nej nej :P
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Jaop
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart, om man har viljan.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej fy :o
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två stycken tror jag.
Bio eller promenad: BIOOO
Är du kittlig: Jaa, jättekittlig. 
Snarkar du? Näää, men jag pratar och går i sömnen. 
Stjärntecken? Jungfru
Rädd för insekter? Nej
Äckligaste insekten: Typ.. skalbaggar.
Största svaghet: Jag är för cool
Det här är jag bra på: Skratta
Bästa bok? The Body av Stephen King
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga tror jag
Vad vill du jobba som? Vet inte, något med media iaf.
Chips, morötter eller godis? Gooodiiiis
Pizza eller hamburgare? Pizza ♥
Skriver du dagbok? aa, faktiskt, ibland.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Förmodligen
Var nånstans? Naveln (piercing)
Stökigt eller välstädat? Städat, men helst att någon annan gör det haha :P
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungyjump? Njää, skulle nog dö då.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster tror jag, beror på om jag har kniv eller inte.
Är du rädd för blod? Blod är äckligt.
Saltar du på maten? Ibland
Gillar du att sjunga? Ja haha :D
Anser du att du är stark? Jag gör det ja, men ingen annan gör det.
Brukar du sola? Yes
Vad gör du om du får hicka? Bella lärde mig att man skulle stoppa in fingret i örat, så det gör jag x)
Röker du? Nej ush
Snusar du? Nejjje!
Använder du knark? Ibland, nej skoja bara :P BLÄ
Kaffe, te eller inget? Te


2 kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt blogg ! ; )

2010-12-29 - 14:05:01 | URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :P

2010-12-29 - 14:45:47 | URL: http://modegrabben.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: