Eminem - Why I like him?

Music - Kommentarer (0)
2010-02-18 @ 17:27:30

Hej, fick upp lite gamla "minnen" nyss, eller vad man ska säga.
Gick inte lite snabbt och kollade bloggar, å när jag kom till
Dessies (ja, jag erkänner att jag går in på den ibland) så såg
jag en Eminem låt, visst, det är väl lite skumt att hon lyssnar
på eminem, men det är så jag försökt förklara,men måste inte
gå i värsta hiphop kläderna å sånt skit för att lyssna på eminem,
jag gillar inte hans musik för att det är rapp/rap (wtf? :S) utan
för att det känns äkta på något sätt, han står inte och sjunger
om brudar som han har sex med och sånt skit, visst han har
låtar med dåliga ord osv. men det är inte dem jag gillar, utan
de om hans liv osv. så kan alla typ sluta tycka det är såå konstigt XD
Men i alla fall, har inte lyssnat på honom på typ ett halvår nått. så
när jag lyssna på dessies blogg nu börja jag kolla upp de jag gilla igen.


Beautiful


Toy Soldiers


Sing for the moment

Men min totala favorit:


Mockingbird



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: