;(

Allmänt - Kommentarer (1)
2010-02-24 @ 17:48:47


Haha, Ludvig är ego! :(

Aja, tänkte fråga er läsare vad ni vill ha, just nu på
vintern har jag inte ork alls att blogga, jag gör ärligt
talat inget roligt alls på vintern, går i skolan och sen
är jag bara hemma. Är typ inte ute och gör något,
bara för att jag är en sån mespropp och vägrar
ta ett steg utanför dörren efter fem. Inget om
vad jag gjort under dagen, inga dagens outfits eller
något sånt, och det är jag verkligen jätteledsen för.
Har förlorat typ 20 besökare om dagen XD Så nu har
jag bara 5-10 kvar. Vilket jag bara säger blä åt,
JAG TÄNKER INTE SLUTA BLOGGA FÖR FAN! JAG ÄR
INGEN FÖRLORARE SOM GER UPP! HATAR FÖRÄNDRINGAR!
Haha, så säger jag till mig själv när jag känner att jag
inte orkar blogga. I alla fall, anledningen till att jag inte
har tagit någon dagens outfit på länge är att jag:
1. Hatar mina kläder
2. Det är ändå för kallt för att ha något fint på sig.
3. Är inte så stort fan av min kropp heller för den delen.

Så! Vill bara säga att det blir bättre! Till sommaren! Okej?
FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅT!



1 kommentarer
Postat av: Anonym

du bodde sluta blogga gumman, du skriver inge intressant... jo, ge upp! de fan en boringblogg. idiot asso!!!

2010-02-24 - 21:04:46 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: